2012. július 26., csütörtök

11.rész~ Beautiful night

 - Lennél a barátnőm? - kérdezte Rancho még mindig mosolyogva.
 - De vártam már ezt a kérdést - hallattam egy gyöngyöző, rövid kuncogást, aztán elmosolyodtam. - Igen!
 HyunSeung újra megcsókolt, most sokkal felszabadultabban, mint az előbb. Két keze a hátamon volt. Nem bírt magával, megnyalta az ajkamat, mire szétnyitottam. Nyelvével bejárta a szájamat. Lejjebb csúsztatta a kezét, végül elváltunk egymástól.
 Egyikünk sem bírt megszólalni. Csak mosolyogtunk, és egymást fürkésztük. Felhőtlenül boldogok voltunk.
 A nap már eltűnt, helyét a hold és a csillagok foglalták el. Már este fél kilenc volt.
 Vacsorát akartam csinálni, ugyanis korgott a gyomrom. A konyha felé vettem az irányt. Tettem, vettem a konyhában, mikor valaki hátulról átölelt. Nem zavartattam magam, csak tovább főztem.
 A főzésem eredménye egy nagyon finom, tíz pontos vacsora volt HyunSeung szerint.

 A hetek, hónapok egyre csak teltek.
 HyunSeung-gal sokat beszéltünk az összeköltözésről, végül úgy döntöttünk, hogy összeköltözünk, mert ezzel sok előny járt. Például egymás mellett tölthettük el szabadidőnket.
 Közben betöltöttem huszadik életévemet, megszereztem a jogosítványom, és állást szereztem modellként.
 Egyik nap fáradtan értem haza a munkából. Úgy éreztem magam, mint egy hulla, de megakartam várni, hogy  HyunSeung is megjöjjön. Egyszerűen képtelen voltam egy napot kibírni a melengető ölelése, vagy az édes csókja nélkül. Bekapcsoltam a televíziót. Szokás szerint a Music Channel-t néztem. Általában ezt a csatornát néztem, ugyanis nagyon kedveltem a zenét. A BEAST új számát, a Beautiful Night-t adták.
 Ebben a pillanatban nyílt az ajtó; HyunSeung ért haza.
 - Szia - mosolyogva nézett rám.
 Felpattantam a fotelről, és a nyakába ugrottam. Már nagyon hiányzott. Erős karjaival szorított, nem is akart elengedni. HyunSeung felkapott, és a fotelhez vitt. Először ő ült le, engem az ölébe vett.
 - Szeretlek - súgta a fülembe, és megcsókolt.
 Heves volt, mint aki akar valamit. Beleharapott az ajkamba, mire én szétnyitottam. Nyelve az én számban ficánkolt. Alig jutottam levegőhöz, ezért elváltunk egymástól. Egy puszit nyomtam a szájára.
 Elmentünk a hálóba, hogy lefeküdjünk aludni.
 Ezen az estén a csókokon kívül más is történt. HyunSeung-ra bíztam a legnagyobb kincsemet. Örökre. Úgy éreztem, ő olyan ember, akire rábízhatom.
 Végül Jang HyunSeung kimerülve átkarolt, és mély álomba zuhantunk.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Rendszeres olvasók